D’aquí poc ens fan les proves d’anglès i hi ha molta gent que està espantada per el que pot comportar;no poder matricular-se a una assignatura. Trobo molt bé que hi hagi aquesta assignatura en anglès perquè com a futurs professionals de l’ensenyament hauríem de tenir una polivalència en coneixements considerada.
Aquest escrit és un crítica a l’ensenyament de llengua estrangera que personalment he rebut al llarg de la meva vida. Però per no anar gaire lluny, vull exposar la meva vivència a la universitat com estudiant de Turisme. Sóc diplomada en Turisme i durant els tres anys he cursat anglès i, teòricament, he sortit amb un nivell de first. Mentida. L’ensenyament rebut, els exàmens, les classes tot m’ha semblat un nivell molt precari el qual estudiants en Turisme, on l’anglès és clau, no hem rebut una formació ni molt menys mínima.
El nivell d’anglès a les aules de primària i secundària, sobretot,el dels professors, està essent element de notícia des de fa cert temps. S’ha de ser més exigent amb l’anglès, sí, però no de manera que es contractin professors nadius o especialistes en anglès sinó que s’ha de començar amb una formació amb condicions des dels més petits fins als més grans per a què els futurs estudiants no pateixin si han de cursar una assignatura en anglès. Per molt que un professor/a sigui nadiu/a, sinò sap impartir els continguts i els estudiants no aprenen les competències que avui en dia exigeix la demanda aquest ensenyament no està essent útil. A mi m'ha passat i per això s'ha de començar a canviar la manera d'ensenyar les llengües estrangeres.
No hay comentarios:
Publicar un comentario