Benvinguts al meu bloc on us convido a formar part de les meves experiències o notícies vàries que han format part del meu dia.

16 de diciembre de 2011

CONFIANÇA

Avui ha estat un dia difícil. Treballar en grup..no és tan simple com que la feina estigui feta. Comunicació, diàleg, compromís... per què la gent té tanta por o llàstima per dir de forma coherent el què passa en un moment determinat?
He fet una autocrítica de diferents situacions que se m'han presentat. Ho tinc clar, però aquest Nadal tindré més temps per a reflexionar millor on he fallat per a no tornar a caure en el mateix error
 M'agrada confiar en les persones, molt, i ho seguiré fent, però per mantenir la confiança un se l'ha de guanyar amb esforç i interés. Tin clar que no la regalaré a qui no s'ho mereixi.


Avui ha estat la última classe de TIC i per això us deixaré la definició de Competència Digital que amb el meu grup hem definit com:
 L'assoliment d'unes habilitats que et permeten cercar informació, anàlitzar, comparar mitjançant l'ús de recurssos digitals la transformació del coneixement.

Aquest cap de setmana més..!

No hay comentarios:

Publicar un comentario