Benvinguts al meu bloc on us convido a formar part de les meves experiències o notícies vàries que han format part del meu dia.

17 de diciembre de 2011

INSULTANT: GOOGLE MAPS CASTELLANITZA

Estic mirant les notícies de TV3 i m'ha entrat el riure. Bé, a mi i a tota la meva familia.
La noticia era la següent: google Maps des de les últimes hores fa les seves pròpies modificacions i castellanitza tots els carrers de Catalunya. És a dir, la cerca de la Ronda de Dalt, te la tradueix en " Ronda de Arriba", la Plaça del Blat " la Plaza del Trigo" o carrer de la Foradada " calle de l'agujerado"...

De veritat que creuen que d'aquesta manera el català desapareixerà o quedarà en un segon pla? Jo no sóc independentista però no vol dir que no defensi el que m'és propi i, sobretot, que se'n riguin de nosaltres.
Realment aquestes accions són les que donen força a tots els catalans a reivindicar i cridar per a la nostra llengua.

En fi..és per a riure, ridícul. La crisis ha d'haver arribat també a Google i no deuen tenir gaire feina a fer.

http://www.lavanguardia.com/vida/20111216/54241176993/google-cambia-nombre-calles-catalunya.html

No hay comentarios:

Publicar un comentario