Benvinguts al meu bloc on us convido a formar part de les meves experiències o notícies vàries que han format part del meu dia.

19 de diciembre de 2011

DESITJO...

La meva útilma entrada, de moment, és per desitjar un Bon Nadal a tothom i molta felicitat pel 2012 ja que els temps que corren són molt difícils per a la gran majori.

Personalment desitjo que la carrera segueixi motivant-me fins com està essent ara. Per fi estic estudiant a gust. M'agraden les classes, l'ambient de classe i, sobretot, estic contenta perquè m'agrada la carrera.

És la tercera que inicio i, espero que la segona que finalitzi, però per primera vegada em sento realitzada. 

El meu desig és que aqesta carrera es converteixi finalment en la meva professió, la meva vocació. De moment el camí s'està construint, pas a pas, queda molt per endavant però de moment ja ha aparegut en el meu interior la il·lusió, l'interés i l'esforç que en els darrers anys no havien estat presents.

Per ser feliç és necessari creure en allò que vols dedicar-te. Diuen que a la tercera va la vençuda. Confio que sí.

Bon Nadal i Bon any 2012.

No hay comentarios:

Publicar un comentario